Passage mesterlövész Ghost Warrior videó

A helikopter elrepült nélkülünk. Vissza az ösvényen. Megyünk le a völgybe, és nézni egy csomó ellenséget. Még mindig van, hogy tisztítsák meg teljesen a völgyben az ellenség, és megsemmisíti a légvédelmi rendszerek, majd húzza ki a robbanóanyagot.

Robbanóanyaggal leszünk képesek elpusztítani a légvédelmi rendszerek. Az egyik a völgyben nem lesz védelmet. Elpusztítani. A fennmaradó védett. Ennek megfelelően az első Scrollsaw védelmet, majd robbanás őket. Ne pazarolja robbanóanyagok, és akkor kell majd jön vissza neki. Ezután haladunk, hogy a hegyek, felrobbantása légvédelmi ágyúk.

A kiürítés törölték. Elvesztettük a rádiót, és meg kell találni egy újat. Haladunk előre, amíg meg behatolni az ellenség táborába. Megöljük az első ilyen, hogy üljön a tornyok, majd azok, taposták a földön. Itt a riasztás vehetnek fel, de tele van számos problémát.

Következő, azt látjuk, a rádió és a jelentést a helyét. Ezután futtassa a géppuska. Következő, ne hagyja az ellenség előtt. Felhívjuk figyelmét, hogy nem mindig tudjuk futtatni, mint a mi egészségügyi csökkenni fog. Használd elsősegély készlet, ha az egészségügy nagyon kicsi. A géppuska senkit nem engednek.

Ellopták az orra, I. rész

Mozgó egész éjjel a hidak. Ölni ellenségei a távolból, akik időt, hogy kommunikálni tudjanak egymással. Tovább fog menni a Szivárgó hídon. Rajta, legyen óvatos, majd fújja le. Ezután elér torony és mászni rajta. Ez egy szép este tájat.

Passage mesterlövész Ghost Warrior videó

Ölj meg egy pár ellenség a torony, majd lemegyünk a faluba. Megyünk előre, és talál egy csomó ellenséget. Feltérképezi az épület alatt, és feltérképezi alatta. Haladunk az irányt a hegyre. Nem ölt meg senkit, csak titokban előrelépni, akkor lop bizalmas adatokat. Azt észleltük. Fuss ezeket a pontokat. Mi fut át ​​a mezőt, majd belevágunk és miután találkozik Rodriguez.

Mi jár a csendes, mint lehetséges. Van küldetés meglehetősen bonyolult. Érdemes akár zaj - küldetés sikertelen. Szükséges, hogy menjen előre csendben, óvatosan ölni ellenségei, hogy senki sem aludt. Act óvatosan, folyamatosan ülünk a bokrok.

Mi tiszta az első falu. Mikor jön a híd, akkor belevágunk, és jönnek a partra, hogy a legközelebbi strand.

Passage mesterlövész Ghost Warrior videó

Akkor menj balra és egy lyuk a kerítésen. Mi átmegy rajta az alaphoz. Aztán megöljük az őr, aki ott áll háttal nekünk.

Akkor megyünk a ház körül, és mászni a csúcsra. Ezután látjuk a létrán, ami összeköti a két épület. Ez fut át ​​rajta gyorsan, hogy nem veszik észre. Mászunk fel a hegyre. Aztán megöljük a tábortűz, és üljön le egy géppuska. Látod a tömegben a hegyen? Lövünk csak egy géppuska. Miután így a gépet, és képesek leszünk, hogy vegye le biztonságosan a harcot. Mi is csatlakozott a lázadók.

Ülés mögött egy géppuska egy medencében. Törekedni Rodriguez. Mi lesz ráakad ellenséget, és minden a lemezjátszók - csak nedvesítsük őket egy géppisztollyal. Azt hogy a golyózáporban. Ezután fogunk lépni a szervezetben Tyler. Lövünk a hordó, úgy, hogy felrobban, amikor a dzsip mellett lesz rájuk. Most megölni az ellenséget a hídon, és menj le. A misszió rövid, amint.

Ellopták az orra, Part II

Happy Day mesterlövész

Felmegyünk a kívánt ponton. Ölj meg egy ellenséget, miközben ő állt, háttal nekünk. Ezután használjuk a távcsövet a torony hirdetmény minden mi ellenségeink. Tartsuk szem előtt, hogy az ellenség erősebb és meg kell jegyezni, hogy nem lenne nézni. Ez növelheti a riasztást. Várja meg, amíg elfordul vissza.

Passage mesterlövész Ghost Warrior videó

Mozgó át a hegyeken. Mint látható, meg kell összpontosítani ünnepli a cél, nem pedig elpusztítani őket. Akkor használjuk a kötelet mászni a fára. Mivel egy ág, tudomásul vesszük, még három gól mesterlövész elvitték őket. Következő találkozunk a nagyon Salazar. Ünnepeljük meg. Továbbá emelt riasztás, árvíz vissza az ellenség, és mi lesz, hogy gyorsan elvegye láb.

Mi futott a hidat, de lement. Telepítése után robbanóanyagok az alagútban, és mozog a kiürítési helyre.

Mássz fel a párkányra. Óvatosan előrelépni. Használja a horgot, hogy ragaszkodnak a naplókat.

Passage mesterlövész Ghost Warrior videó

Lásd nem könny. Mi jár óvatosan. Top lesz két fecsegő katona. Megöljük őket. Beacon jelenik meg előttünk, amely elkezdjük feltérképezni. Aztán minden nagyon egyszerű: meg kell, hogy fedezze a felvétel a csoport, amely mindent meg fog tenni magát. Utánuk, adunk egy zöld folyosó, meg minden.

Egy pár alkalommal a támogató csoport, mi kell változtatni a helyzetét, és nem több. Óvatosan elkerülése gránátot. Megingatják a hídon, és ülj be a kocsiba a küldetés után.

Search and Destroy

Tény, hogy megy vissza a cél még nagyon az első küldetés - Általános Vasquez. Költözés a pontot. Ahead megölünk egy botlás után a másik három katona. Megöli az egyik, mások elhalad csendesen. Ne engedje magát észre, különben a küldetés sikertelen lesz.

Furcsa módon, de a feladata nagyon egyszerű. Ismerkedés Vasquez, az utóbbi időben gyűjtünk egy mély levegőt, tartsa a levegőt, és meghúzza a ravaszt.

Search and Destroy

Vazquez halott, a világ el van mentve. Dicsőség Amerikában! Ámen!

Hagyja abba a játékot egyedül. Játszani az emberek!