Runaway walkthrough (orosz) - elszabadult a közúti kaland - múló, útmutató, útmutató, utasítás,

1. fejezet: Ébressz fel, míg én élek

A játék akkor kezdődik a kórházi kórteremben. Ellenőrzés, orvosi feljegyzések figyelmét Gina. Az éjjeliszekrény hogy tablettát és az üveg; ágy - lapos, a szekrény - egy zsák dolgot. Megvizsgáljuk a táskát találunk egy doboz gyufát.

Ügyeljen arra, hogy a kiürítési tervet lóg a fürdőszoba ajtaját. Mi bemenni, hogy egy üveg alkohol és egy filctollal (kuka). Filctoll száraz volt és szükségük van a tankolás.

Megyünk vissza a szobába, és megy le az ablakon keresztül a kamrában. Itt vesszük a fecskendőt (állványra a gyógyszerek), és töltse meg alkohol; kikészített filccel. Mi található a flakon, orvosi referencia, párnák, üres forma orvosi feljegyzések. A bábu fejét, és lő vissza a kórterembe.

Írásban marker új orvosi feljegyzéseket és egészségügyi dokumentáció helyettesítheti gin.

Mi ellenőrizze a táskát, és megtalálja a paróka, tedd a fejét a bábu. Mellé az ágyra, hogy hozzon létre egy új beteg a párnák; fejét egy parókát és lepedők. A keret beszúrni a kórtörténetét Gina ágy és elrejteni a fürdőszobában. Van egy gyilkos, hajtások és levelek manöken.

Itt az ideje, hogy szedi a sátorfáját innen. Találunk egy gyógymódot a könyvtárban, és olvasni róla. Ügyeljen arra, hogy a tűz érzékelő a mennyezetre a kamrából.

Hozzon létre egy tűz (spray + match). Lány felébred. Megszökik.

2. fejezet Furcsa feszület

Megérkeztünk a múzeum szakértői vezeti. Hagyjuk, hogy a restaurátor Dr. hegyén, beszélgetett vele az összes javasolt témákat.

Megtudjuk, hogy ő foglalt, és nem fog minket. Mi lesz, hogy dolgozzon ki valamit. Megvizsgáljuk a polcokat példány sürgős helyreállítása.

Helyettesítő №1 alá a feszületet. Keresse meg a kefét talkum és kence palack (trunk). Megvizsgáljuk Oliva lézer (lenne szükség, hogy erősítse a cselekvés).

Vissza az irodában barátunk Clive. Emelje fel a könyvet az asztalra, és megtalálja a kulcslyukon. Kilépés és menj le a lépcsőn.

Bevezetés a tisztább, kap egy névjegy belőle. Hívd és otthagyja (hol). Menj a következő szobába, megvizsgálja az expozíciót.

Meghintjük gombok az ajtó talkum labor és talál ujjlenyomatokat a kulcsokat. Jelölje ki a kódot a hang: 8137. Bementünk, és nézz körül. Figyeljük meg a hőkamrában a fő kiállítási, igyekszünk kinyitni, és talál egy hang zár (ehhez hangja Dr. Oliva).

A táblázatból vesszük a legfontosabb, hogy a biztonságos Clive. Vissza az irodájában, és megnyitja a biztonságos (zár a táblázatot). Mi elővett egy magnót, rögzíti a hangját Dr. Oliva; nyissa a termikus kamrában. De nem, a falu akkumulátor rögzítő. Elhaladunk a túlsó végén a laboratórium; közel a henger folyékony nitrogén lelet vödör, betette egy akkumulátort, és lefagyasztjuk folyékony nitrogénnel egy hengerből.

Azt hogy az akkumulátor a készülékben, nyitott kamra. Figyelembe a maszk egy tárgy № 1 (nyitó) vegye ki a rubin maszk.

Nos, menjünk a laborba helyreállítása. Az asztalon vannak orvosok vibronozh (do őrölt kávé). Adunk Willie, de nem volt elégedett a márka kávét.

3. fejezet: The Great Escape

Tehát, csapdába estünk. Nézz körül. A szoba sarkában, hogy velúr, polcokkal forgatás tisztítószer és nedves szarvasbőrrel benne. Saját hátsó ablak. Próbáld meg mozgatni a hűtőben, nem nehéz. Nyissa fel a fedelet, vizsgálja (belül jég). Kikapcsolása a hűtőszekrény a fali aljzatból, és várjon. Jég elolvadt, nyitott drain, kipirulás. Mozgás a hűtőszekrénybe.

Találunk az ajtót, de be van zárva. Hozzuk le a zárat kezelni a fajta póker (megtalálják a szoba sarkában). Az ajtó mellett a szemétdombon, hogy a palackokat jól jöhet. Release.

Ismerje meg az új hősök a játék. Ki kell fejleszteni egy tervét.

1. Vizsgálja meg a törzsön, közel a busz, meg egy szakadt el. A buszban hogy a rúzs (az egyik doboz a jobb oldalon), balra az ágy alatt találunk merített mini porszívó. Megvizsgáljuk az első tengely a busz. Bejut a busz hátuljában: Közel a csizmát találni menet. Varrni fel a labdát, és fújja a szőr. Beszélgetünk Carla, kérdezni az egészségét.

Megtudjuk, a tablettákat. Az emeleten a busz hátuljában találunk egy szellőzőrács, vonatkoznak rá a mini-porszívó, és megragadja a tablettát.

Itt találunk egy hűtőszekrény, de le van zárva. Kérdezd Carla a kulcsot tőle. Hagyjuk a busz. Kérünk Mariola barnító olaj, de sajnos. Mi megy a hangárba, meg az őr. Bízunk benne a hangárba, és megtalálják a helikopter. Beléptünk a hangárba az ablakon keresztül. Bandit sörivók.

Dobj sör tablettát, de sajnos, akkor először meg kell, hogy elvonja a fegyveres.

Menj vissza a busz transzvesztiták. Vegye ki a labdát, és dobja a Lula. Ja, és ő, vagy inkább ő egy egykori kosaras. Azt kérem, hogy elvonja a bandita játék a bankok. Miközben elvonja őt dobja a tablettát egy doboz sört. Kész.

Hagyjuk, várunk. Nyisd a hangárt. Az egyik része a terv.

2. Gyere el a rabló. Vegyünk egy üveg mogyoróvajat. Hallgasd meg a mámoros rabló. Vegye ki a fogantyút (póker) és add meg a motorkerékpár. Select pedált. Megyünk vissza a buszhoz. Állítsa be a pedál tengely az első a busz, kap egy tollat. Csukd be az ajtót. És a zsebében, Sharim benne, azt látjuk, a legfontosabb, hogy a hűtőszekrénybe. Nyissa meg a legutóbbi, vegye fel a vajat. Nyisd ki az ajtót a busz, és menj ki. Mi megy a temetőbe repülőgép (pick up lőszer öv és a bukósisak). Mi megy az elhagyott autót, menjen benne. Keressen egy vödör csavar, talán vesz egy. Találunk hordók, feltárjuk a fogantyút (póker), és megtalálni a mogyorót. Vegyük a sisak, csepp a vajat és a mogyorót. Hagyjuk az autót, és menj be a kunyhóba banditák beleavatkozik az a nyíláson. Azt hogy a sisak a hűtőszekrény kusza, főzzük földimogyoró olaj (kár nyugszik a bank). Ne felejtsük el, hogy keverjük. Közel a szekrény Megjegyzés fa nyéllel, jelölje ki, és csatlakoztassa a csavarral, van olyasmi, mint egy dugóhúzó. Kilépés a kunyhóba, és megy a pajta közelében az autó. Polem istállót olaj- és várakozás. Egy rakás szemét (ami maradt az istálló) találunk dinamitot. Vegye mindent. Mi megy az olaj is, és állítsa be a robbanóanyagot. A második rész a terv.

3. Menj vissza a kunyhóba, alatta találjuk a tartály (vödör), ragadd meg és megy az autó. Bementünk, azt látjuk, a szemetet hordó puskapor. Tedd a tartály mellett (vödör), és nem egy hordó lőpor lyuk (használjon dugóhúzó). Vedd fel egy vödör por. Vegyünk egy cső rúzs, töltse meg puskapor illeszteni egy szalagot fegyvert. Nos, igen. Bemegyünk a buszon, vegye fel az összes cső rúzs, hogy patron, töltse ki a szalagot. Közel dobozok ékszerek értesítést pontot válasszuk. Menj vissza a jól folyik. Találunk egy tócsa olaj dip szemüveget. Megyünk vissza a buszhoz. És a helyettesítő Mariola szemüveg a mi felkészült. Most ő ad nekünk a napolaj, mivel úgy dönt, hogy elég napot. Mi megy a repülőgép temetőben, zsírzóprés olaj barnító, sugallja a cél, helyezze szalagos kazetták.

4. fejezet találkozások a Harmadik típusú

Mi megy a városba. Bevezetés a Sushi, beszélni minden témakörben. Mi megy a szalon.

A lépcső alatt találunk egy bankot a földre, vegye fel. A kamra veszi metszőollók. Mászni a lépcsőn a toronyba a Szaturnusz. Beszélgetünk vele minden témakörben. Fuss a katapult a festékes vödör. Ügyeljen arra, hogy a csörlő és a szobrot.

Lépjen ki a szalon, megyünk a bankba. Keresés a polcok, vegye fel a tűző és gemkapocs 3. A táblázatból elvenni a tömítést. Figyeljünk a vödör festék a padlón, és egy lyuk. Visszatérünk a szállodába, ellenőrizze a kosár mellé. Vágja le ollóval övek szekerek.

Elhagyjuk a várost, és menj a kráter. Bevezetés a Joshua, kérdezzünk rá a problémákat. Vegye ki a szíjat, és használja egy motorkerékpár. Nem működött. Ezután rögzítse azt egy tűzőgép és így Josh. Hagyja magát elfoglalt. Elhagyva a várost, majd térjen vissza a kráter. Nem működött. Josh nem a legfontosabb 10 egy motorkerékpár. Gyere nézd; Kérünk Szaturnusz Keresünk az eszközöket, amelyek kulcsfontosságú panel. Ismét kérdezze Saturn, ő dobja a kulcsot, és beleesik az utcán. Vissza le neki. Írjuk be ivók, de a mászás nincs vágy neki. Mássz vissza fel a lépcsőn, menj ki a terasz (erkély). Válasszon itt nazhdachku. Vetette az utcán bankot a talajjal. Lemegyünk, vegye fel a kulcs, hogy ez a Joshua. Elhagyva a várost, ismét visszatérünk a kráter. A motor nem működik, kell a benzin.

Megyünk egy elhagyott bánya veszi a oilcan. Akkor megyünk anyám Dorite és megismerhetjük a nagyfiú. Közel a jól felvenni egy kő a szokatlan alakú. Ide Saturn, kérje a benzin és a kövek. Saturn kínál csere: egy kanna benzint egy remekmű. Adunk neki egy szokatlan kő. Ne menj, polírozó kő csiszolópapírral, és adja meg újra. Ismét, nem az.

Mi csatlakozni amber stone. Most ezt a mesterművet a változás a benzin és a mérőhenger. Közlemény gép, víz, írási engedéllyel. Lubricator és töltse literes üveg vizet. Mérjük ki a benzin:

* Konzerv töltse az üveg 50; belőle kiürítette az üveg 30; 30 ml olajfolt csésze 30 vissza a tartályba. Kapunk egy üres lombikot 30; a lombikot hagyjuk 50 ° C hőmérsékleten további 20 ml benzin.

* Lombikba öntjük 30. kapjuk: üres lombikot 50; lombik 30 öntünk 20 ml.

* Újratöltött 50 ml-es lombikba, és a lombikot feltöltjük abból kapunk 30: gumó 30 összesen; a lombikot hagyjuk 50 ° C hőmérsékleten 40 ml benzin. Csatlakozás lombikban 40 ml benzines literes üveg vizet. A kapott elegyet újratöltésre motorkerékpár Joshua.

Kapcsolja be a készüléket. Guess zenei kód: megkereste szín beállítása: narancs; sárga; lila; piros; sötét lila. Joshua eltűnik. Lemegyünk érte, vegye fel a sisakot. A sátor, vessen egy zseblámpa a fején és egy kötelet.

Helmet attribútum Saturn generálni tehetségét. Szaturnusz elhagyja. Figyelembe az égőt. A kamrában lépcsőn vegye dohánylevelek.

Mi megy a seriff irodájában. Találunk egy csontváz egy zárt kamrában, vegye fel a tűzhely tűzifa.

Menj a motort. Olajat lehet tölteni a vizet a torokban a kazán egy gőzmozdony. És hogy a víz a mellbimbó a Saturn gép nyakába a kazán 5-6 alkalommal. Felmentek ablakon keresztül a pilótafülkében van töltve a kemencébe a tűzifa és meggyullad a égőket. Twist szelepet és fokozzuk a nyomást a kazánban, nyitását, majd a gőzszelep. A cső leveszi gombot, válassza ki.

Mi megy a seriff irodájában. Megnyitása a kamrában a csontváz. Megkeressük a csomagtartó, meg mentol kenőcs.

Mi megy a szállodába, és beszélj Sushi a holttest és biztonságos.

Mi megy a szalonba, felmászni a tetejére. És segítségével csörlő meg a szobrot a katapult, küldött neki repül.

Mi megy a bank, feküdj a szobrot le a pincébe, hogy a biztonságos. Megvizsgáljuk a biztonságos, megpróbáljuk megnyitni, akkor kell egy kódot.

Mi megy a szállodába, és beszélj Sushi a biztonságos kódot. Akkor megyünk a börtönbe, és újra keresni az orvos bőröndbe. Találunk a sztetoszkóp.

Dorite megy az anyám. Közel a lépcsőn válassza tálba. Elhelyezés mentol kenőcs dohánylevelek, majd csatlakoztassa a tömítést a csészealjak.

Kapunk egy mozsárban. Tedd a levelek és kenőcs. Megvan Oscar kedvenc gumi. Azt adja meg, hogy a nagy ember, kérve őt, segítséget (mozog a kő a bejáratnál, hogy a bánya). Meg fogja tenni.

5. fejezet: A Szent sír

Kilép a barlangból. Megvizsgáljuk a csontváz a bejáratnál. Vegye ki a csontokat.

Találunk egy fórumon válasszuk. Alatta egy másik dolog. Kombinálni a csontokat a csontváz, és kap egy bányászati ​​eszköz. Ezzel rip egy szöget a bejáratnál, és próbálta vezetni őt, hogy a szélén a szurdok. Mi köti a kötelet a köröm, és lement. Találunk Gina. Van egy törött láb. Beszélgetni vele, és megy a sírhoz. Mi tolóerő feszület a szobor szájába (monolit), de nem tartalmazza. Breaking egy ága üzem közelében a szobrot, és megtisztítani a száját monolit.

Ismét tolni a szájába kulcs-keresztre feszítést. Ez működött. Mi megy a barlangba. Változás a feszület a bank egy emberi ujj. Menj vissza Gina. Menj be a barlangba az óriás, egy kő mellett a hopi szimbólum válassza fejszét.

6. fejezet: Az indiai apáca és egy ujj

Kérjük, anya Dorit, hogy beszélt a halott. Szükségünk van egy médium. Beszélünk Gina. Mi megy a szalonba, ahol találkozott Rutger. Adunk neki egy indiai fejszét. Dohányzás doppingol, ami folyik a rohanás, és menjen anyám Dorite. De sajnos, nem az.

Re fog Rutger és kérjen főzet erősebb. Meg kell magokat. Mi megy a seriff irodájában, és újra keresni az orvos táska, meg egy szikével. Vedd el, megpróbáljuk csökkenteni a hüvelyben. Dumb de. Megyünk Sushi, hogy elmondja neki mindent. Kapunk le a földszinten, a kandalló mellett, és figyelembe póker.

Menj a motor és a légtelenítő szeleppel. A cső menet seriff csillag, adunk neki, hogy Oscar és vigyük el a seriff. Lássuk, mi történik.

Gratulálunk az Oscar. Mi megy a seriff irodájában, és vegye fel és vizsgáljuk a dolgokat banditák adja át a sushi. Elhagyva sétálni megyünk vissza, és kérje

Land banditák dolgokat. A beszélgetés a filmekről, hogy kiválassza a rendező Woody Allen és a film „Murder Rejtély Manhetene”. Volt egy ötletem. Vegyük az MP3 lejátszó, a börtönt, és hang rögzítésére banditák; akkor rögzíti a hangját Gina. Adunk hangrögzítő Sushi. Helyettesítő banditáktól.

Mi búcsút a Föld és a seriff. Ülünk az autóban, és elhajt a banditák.

Nézze meg a végleges filmet.